REGULAMIN POBYTU W OBIEKCIE USŁUGI HOTELOWE MIXBUD
§1
Właścicielem obiektu jest Mixbud Zenon Michalczuk Sp.k. wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000345820 z siedzibą w Białej Podlaskiej przy ul. Terebelskiej 104, NIP 5372566054, REGON 060567421, który jest jednocześnie Administratorem danych.
Regulamin obiektu hotelowego stanowi zasady wynajęcia pokoi i korzystania z infrastruktury hotelowej.
Opis pokoi, cennik świadczonych usług noclegowych oraz opis zakresu poszczególnych usług znajduje się na oficjalnej stronie obiektu www.hotel-mixbud.pl oraz w recepcji hotelowej.
Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Hotelu.
Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji
§2
Usługi hotelowe rozliczne są w dobach hotelowych. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 w dniu przyjazdu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu. Obiekt na specjalne życzenie może nieodpłatnie przyspieszyć lub wydłużyć dobę hotelową – w miarę dostępności pokoju. Każdorazowo wymaga to potwierdzenia przez pracownika recepcji .
Życzenie przedłużenia o kolejną dobę hotelową Gość powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 w dniu planowanego wymeldowania. Recepcja potwierdza możliwość w miarę dostępności pokoi. W przypadku Gości nie przestrzegających niniejszego regulaminu recepcja może odmówić wydłużenia pobytu.
W przypadku konieczności skrócenia pobytu Gość powinien zgłosić się do recepcji do godziny 10:00, w przeciwnym razie kolejną dobę hotelową uznaje się za rozpoczętą.
Aktualny cennik świadczonych usług noclegowych publikowany jest na stronie internetowej: www.hotel-mixbud.pl oraz dostępny jest w recepcji Obiektu: a. Ceny przedstawione w cenniku zawierają podatek VAT . b. Wysokość ceny za pobyt w hotelu uzależniona jest od terminu pobytu, długości pobytu, wybranej opcji wyżywienia, standardu i wielkości pokoju i otrzymanych rabatów; c. Cena przedstawiona w cenniku może zostać pomniejszona o rabaty udzielone przez Obiekt, z tytułu uznanych decyzją Dyrekcji Hotelu w ramach reklamacji lub rabatów preferencyjnych lub powiększona o dopłatę w ramach zniszczenia mienia przez Gości.
Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nie zameldowanym w hotelu, nawet jeśli nie upłynął okres wynajęcia przez niego tego pokoju.
Osoby nie zameldowane w obiekcie przebywać mogą w pokoju hotelowym jako Goście osób zameldowanych w hotelu, między godziną 11.00 a 22.00 po uprzednim poinformowaniu recepcji.
W hotelu obowiązuje cisza nocna od godz. 22:00 do godz. 7:00. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
Gość ma obowiązek pozostawienia udostępnionego mu pokoju oraz udostępnionego wyposażenia w stanie niepogorszonym.
Gość ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia, zniszczenia, zaistniałe na skutek jego zachowania lub zachowania podejmowanych przez niego gości lub naruszenie bezpieczeństwa obiektu – wartość materialną określa Dyrekcja hotelu.
Dzieci do lat 14 mogą przebywać na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach otartego ognia, grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń, nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
Na terenie całego Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i innych substancji. Palenie tytoniu i wyrobów tytoniowych jest możliwe tylko i wyłącznie na zewnątrz budynku. Osoby łamiące niniejszy zakaz zostaną obciążone karą pieniężną w wysokości 500 zł.
Ręczniki hotelowe nie służą do czyszczenia obuwia, kółek od wózka etc. Zabrudzenia ręczników przez niestandardowe ich użycie będzie wiązało się z opłatą 50 zł/ręcznik.
Obiekt udostępnia nieodpłatnie kuchnię do samodzielnego przyrządzania posiłków. Goście hotelowi obowiązani są do zmywania używanych przez siebie naczyń i odpowiedniej segregacji odpadów. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w ogólnodostępnej kuchni i w lodówce. Obiekt zastrzega sobie prawo do utylizacji pozostawionego jedzenia jeżeli pracownik uzna je za ulegające procesowi psucia.
§3
Obiekt Mixbud świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o bezzwłoczne zawiadomienie recepcji.
Hotel ma obowiązek zapewnić: • warunki pełnego, nieskrępowanego i spokojnego wypoczynku Gościa, • bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, • profesjonalną i uprzejmą obsługę, • sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę i życzenie,
w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte
Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi: – udostępnianie żelazka i deski do prasowania – możliwość przechowania bagażu, – udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą.
Przedmioty pozostawione w pokojach przez wyjeżdżających Gości, na wniosek Gości będą wysyłane na koszt odbiorcy na wskazany adres. Gość zamawia kuriera na adres hotelu po odbiór rzeczy. W przypadku braku takiej dyspozycji hotel przechowa przedmioty przez okres 3 miesięcy. Po upływie tego czasu pozostawione przedmioty zostaną przekazane na cele charytatywne lub utylizowane.
Obiekt hotelowy jest ubezpieczony w zakresie określonym odpowiednimi przepisami kodeksu cywilnego. Gość jest zobowiązany zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia wartościowych przedmiotów jest ograniczona. Odpowiedzialność hotelu jest ograniczona również w przypadku, kiedy Gość nienależycie zabezpieczył pokój – należy sprawdzić zamknięcie pokoju po każdym jego opuszczeniu.
Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
Wybrane obszary Hotelu są monitorowane.
Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy.
§4
Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych przez Hotel usług.
Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja Hotelu.
Reklamacja powinna być złożona przez Gościa niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych przez Hotel usług w formie pisemnej (nie później niż 7 dni od jej zaistnienia).
Reklamacje rozpoznawane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
§5
Hotel akceptuje pobyt zwierząt domowych ( do 10 kg ) w pokoju z Gośćmi. Pobyt zwierząt wiąże się z dodatkowymi opłatami ( 50 zł / doba ) oraz podpisaniem regulaminu pobytu zwierząt w hotelu: a. Opiekunowie zwierząt zobowiązani są bezwzględnie podczas korzystania z miejsc ogólnodostępnych hotelu oraz przyległego terenu prowadzić zwierzęta na uwięzi, a w przypadku psów dodatkowo w kagańcach. b. Właściciele zwierząt domowych zobowiązani są również do utrzymania czystości podczas spacerów na terenach przyległych Hotelu. W przypadku zabrudzeń lub zniszczeń dokonanych przez zwierzę Hotel może obciążyć Gościa dodatkową opłatą. c. Wstęp zwierząt do punktów gastronomicznych Hotelu jest surowo zabroniony, wyjątek stanowią psy przewodnicy osób niewidomych lub niedowidzących d. Goście przebywający w Hotelu ze zwierzętami zobowiązani są do opieki nad zwierzęciem oraz niezakłócania komfortu czy bezpieczeństwa pozostałych Gości Hotelu. Goście, którzy nie zapewnią odpowiedniej opieki przebywającym z nimi zwierzętom mogą zostać poproszeni o opuszczenie Hotelu. e. Hotel może odmówić przyjęcia zwierząt ras wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne, gadów, płazów, stawonogów i gryzoni a także innych zwierząt uznanych przez Dyrekcję Hotelu za niebezpieczne.
§6
Rezerwacja pobytu w Hotelu odbywa się zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie – zasady rezerwacji oraz Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną, które dostępne są do wglądu w Recepcji hotelowej, a także na stronie internetowej: www.hotel-mixbud.pl
Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie jego danych osobowych koniecznych do wykonania usługi hotelowej.
Gość w każdym czasie posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania zmiany i usuwania.
Dane osobowe przechowywane są i przetwarzane przez Hotel na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – RODO oraz w Polityce prywatności zamieszczonej na stronie internetowej oraz w recepcji hotelowej.
Podanie danych osobowych przez Gościa jest całkowicie dobrowolne, ale konieczne do dokonania zakupu usługi hotelowej
Korzystając w jakikolwiek sposób z usług świadczonych przez Hotel, Gość akceptuje zasady zawarte w Polityce prywatności opublikowane w serwisie www.hotel-mixbud.pl
§7
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) Dziękujemy za stosowanie się do zasad określonych niniejszym regulaminem, mających na celu komfort pobytu i bezpieczeństwo naszych Gości.